äntligen..

SISTA NATTEN I TORVALLA!! :D


snöstormvind

Jag har nog aldrig varit så lättat och glad efter en examination som jag inte klarade :) så skönt att den är gjord, lyckades dessvärre att ge en intramuskulär injektion med uppdragningskanylen, ups, stackars patient (som idag tack och lov bestod av ett plastlår). Ska ha omexamination nästa torsdag och då behöver jag bara göra momentet när jag förbereder injektionen och byter till rätt kanyl!

10 dagar kvar till flytt, längtar verkligen till den dagen då vi lämnar vår nuvarande lägenhet för gott.

Nu blir det film, imorgon är jag hemma och gör tenta.

Dagens låt får förklara vädersituationen i östersund:


16 mars

Idag är en sån skön dag då jag nästan kan tro att det kommer komma en vår (och kanske sommar) till Östersund också (undantaget torvalla där snön nog kommer ligga kvar till juli, minst).

Jag och Osama invigde lunchbuffén på den nya indiska restaurangen och ger den tummen upp, gå dit.
Nu ska jag packa och sen blir det film; Taken. Tack syster!



mina nya ögon


Alltå, jättekul att man kan "testa" glasögonen online :)
Gör ett besök hos LensWay.

15 mars

Har haft två dagars gratisflyt! Igår fick jag värdekupong på pizza, parfymprov, varuchek för 2 creme fraiche + att jag var en av de första som klickade på en länk och vann således ett par glasögon! Idag fick jag en glasskupong + ett brev från chic att jag vunnit två bio-biljetter, me like! Har dessutom vart på synundersökning idag och fått veta att min syn endast försämrats ett snäpp sen senaste undersökningen så egentligen behöver jag inte nya glasögon, men ett par extra gratisbågar skadar ju inte!



Idag lyser solen ute, inne, i hjärta och sinne och det kan säkert bero på att jag ska åka till siljansnäs på torsdag!

Älskar förresten Jennifer Lopez nya..



ett år äldre

Tjoho! Äntligen ganska nöjd med designen! Så nu ska jag bli bättre på att uppdatera ;)

Ser fram emot en skön dag imorgon, jag fyller år och då har jag bestämt att jag får göra precis det jag känner för. Osama jobbar så jag blir ensam hemma största delen av dagen och mina planer är följande; sola (om det blir lika fint väder som de senaste dagarna har bjudit på), promenera, se en film, big brother, ta ett bad och få in massa bilder i datorn. En sjukt soft dag som jag tycker att jag är värd efter senaste tidens stress!

Vi har fått lägenhet förresten, är så lycklig. En etta (studentlägenhet) mitt i stan. Igår flyttade vi bohaget till vårt framtida förråd. Vi flyttar den 1/4, längtar ganska så jättemycket.

God natt!

RSS 2.0